thesims3loover

Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Intervju med Fanta!

Av Elin - 6 juli 2012 22:22

Hej jag har super nyheter till er. Jag har fixat en intervju med fanta som driver fantas sims 3 blogg!Och nu har ni chansen att ge förslag på frågor till henne. De kan vara roliga, knäppa , galna eller bara knäppa frågor.Alla är tillåtna. Så sett igång att kommentera detta inlägget med alla frågor som du vill att fanta ska besvar. Du kan skriva frågor fram tills den 8/7

Hon är kanske inte en kändis men vad gör det? Det är ju inte så att kändisar är bättre en alla andra. Hoppas att det blir en rolig intervju :)  
 
Ingen bild

Smile

7 juli 2012 00:27

Desperat....Hon är ju liksom inte känd? Bara för att hon har en sims blogg som det går bra för så betyder det inte att hon är speciell på nåt sätt?? Det är ju inte direkt så man säger ''Gud vad coolt! Det skulle jag också vilja göra!,lyckost'' Asså hon är ingen kändis,så om jag var du så skulle jag inte göra en sån stor grej av det. Det börjar bli tönt-varning på det....

Elin

9 juli 2012 10:08

Nej det är klart att hon inte är en kändis. Men du värkar tycka att bara för att man är en kändis så är man speciell och det är appsolut TÖNT VARNING!
Jag tycker att alla är speciella så om du har något mer att säga om att bara kändisar är speciella så säg det till någon annan.

 
Fanta

Fanta

7 juli 2012 00:43

Nee, jag är ingen kändis, men tänk positivt istället! Om det är något som är töntigt så är det väl att inte våga vara töntig? Jag håller med om att man kanske inte måste göra en stor grej av det en sån sak, men man behöver ju inte heller göra en stor grej av att någon gör en stor grej av något ^^
Peace out

http://FantaSims3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 juli 2012 20:49

hej jag tänkte göra en serie här på bloggen. Den kommer heta Vampyr Jägarna. Detta är Gunter han är De onda vampyr gängets ledare. Det var hans plan att förgöra mänskligeheten och låta vampyrer härska.    Detta är Yami hon är en av de ond...

Av Elin - 30 juni 2012 14:15

Hejsan svejsan jo jag har en nyhet att berätta , gud vad myckt nyheter , Det har prisis kommit ut en ny värld til sims 3. Lucky Palms som kom ut den 28 Juni om man ska vara exakt         Om ni vill se bilderna i större format så skika in på...

Av Elin - 30 juni 2012 14:00

Hejsan jag har lite nyheter att berätta :) Det är nämligen så att det har lanserats bilder på vad Diesels pryl paket kommer ineholla.          Dom blev lite små men du kan vell zoma in :) Här kommer möblerna:         fina ell...

Av Elin - 29 juni 2012 16:15


Hejsan! Jo igår hittade jag ju inga bilder på The sims 3 övernaturligt och det var ju då jag värkligen letade men i dag när jag inte letade så hittade jag flera stycken så här kommer dom.              Ja det blev inte så stora bilde...

Av Elin - 29 juni 2012 16:00

Hej jag tänkte börja med fråge stund på bloggen en gång i veckan. Är det något som låter bra eller ska jag strunta i det?   Här är en bild på en sim som blir vampyr =)    ...

sommar lov

Hejsan skönt med sommar lov eller hur :)

Jag kommer uppdatera allt så ofta jag kan (mins en gång om dagen) och anars så blir det tids inställda inlägg så det blir inte mindre för det inte :)

Presentation


Hejsan kompisar det är jag som är Elin och detta är min Sims 3 blogg.
Jag skriver om ja Sims 3 och allt runt om kring det tex fusk,buggar,intervjuer, ressensioner,tips och mm..
Hoppas att du gillar den.

Fråga mig om Sims 3

Begöver du hjälp med ditt spel,är det något som krånglar?

Behöver du tips?

Jag kan svara på alla dina frågor!

 

Men snälla tänk på detta:

Skriv bara samma fråga en gång även om det har gott lång tid och du inte har fott svar.

Jag svarar bara på en av frågorna och raderar den andra om du av mistag råkat skicka fel.

Har jag inte svarar på din fråga än?

antingen har jag inte sett den eller så har jag inte hunnit med.

Eller kanske tagit bort den på grund av regel brytning.

Sök alltid i sökrutan på bloggen för vem vet din fråga anske redan är stelld av en annnan.

Skicka inte riklam för din eller andras hemsidor tex "kolla min blogg" dessa frågor tass bort och jag kollar bara de de bloggar jag vill.

Skriv inte komenatrer eller gäst boks inlägg i fråge rutan tack.

Jag älskar att få frågor så fråga på och hur många gånger du vill.

Kom i håg att beskriva ditt problem odentligt så att jag förstår.

 

dessa "Regler" är till för att du så snabbt som öjligt ska kunna få din fråga besvarad

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket är ditt favorit Sims 3 exp?
 The Sims 3 destination världen
 The Sims 3 Pets
 The Sims 3 Leva Livet
 The Sims 3 arbetsliv
 The Sims 3 Katy Perry god saker
 The Sims 3 original

Sök i bloggen

Din Komentar har betydelse!

Hej,jag som driver bloggen vill gärna veta dina synpunkter!

Din komentar har stor betydelse för mig.

Alla publiceras direkt utan granskning.

Efter som de gör det så är det lite saker du borde tänka på innan du komenterar:

Skika endas samma komentar en gång,om samma komentar skickas två gånger tar jag bort den ena.

Skicka din komentar på rätt inlägg anars blir det lite svårt.

FRågorna ställer du i fråge rutan jag svarar nästan aldrig på frågor bland komenatrerna.(så länge det inte handlar om inlägget)

Du får inte vara elak mot någon då blir det en stor risk att jag blockerar dig.

Skicka inte komenatrer med riklam tex Hej kolla min blogg osv dessa komentarer tas bort direkt!

Skriv om inlägget och om sims 3 alla andra tas bort.

Vill du skriva om bloggen gör det vi bloggens gästbok!

Bli inte bisviken om jag inte hnner svara på din komentar det kan i bland komma in så många.

 

Dessa regler vins bara för allas trevnad och för att det ska vara trevligt i komentars fältet.

:)

Arkiv

Senaste inläggen

Gästboken

andra bloggar/hemsidor

Bra nedladdningar

Kategorier

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Besöksstatistik

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards